ایڈیشنز
Urdu

'جین سافٹ ویئر فاؤنڈیشن' کو ملا وسطی ہندوستان کی سب سے تیزی سے بڑھنے والی آئی ٹی کمپنی کا ایوارڈ

28th Dec 2016
Add to
Shares
0
Comments
Share This
Add to
Shares
0
Comments
Share


جین سافٹ ڈیولپر ایک ایسی کمپنی ہے جو سائبر سکیورٹی کو لے کر کئی طرح کے سماجی کاموں کی مہم میں اپنی شرکت ادا کرتی ہے۔ کمپنی کے ان کاموں کو ذہن میں رکھ کر ہی چھتیس گڑھ کے وزیر اعلی ڈاکٹر رمن سنگھ نے جین سافٹ ڈیولپر سائبر سکیورٹی کے ساتھ ساتھ سافٹ ویئر اور ویب ڈیولپمنٹ میں شاندار کام کے لئے وسطی ہندوستان کی سب سے تیزی سے بڑھنے والی IT کمپنی کے ایوارڈ جین سافٹ فاؤنڈیشن کے سی ای او سوہل جین کو دیا ہے۔

جین سافٹ فاؤنڈیشن کے سی ایا و سوہل جین، چھتیس گڑھ کے وزیر اعلی ڈاکٹر رمن سنگھ سے ایوارڈ قبول کرتے ہوئے

جین سافٹ فاؤنڈیشن کے سی ایا و سوہل جین، چھتیس گڑھ کے وزیر اعلی ڈاکٹر رمن سنگھ سے ایوارڈ قبول کرتے ہوئے


جین سافٹ ویئر فاؤنڈیشن نوجوانوں کے ہنر کو بہتر کے لئے ہمیشہ ایک سنہراموقع فراہم کرتا ہے اور ساتھ ہی باصلاحیت طالب علموں کو اقتصادی تعاون دیتا ہے۔

جین سافٹ فاؤنڈیشن کے سی ای او سوہل جین وسطی ہندوستان کے سب سے نوجوان سی ای او ہیں۔ سوہل گوگل میں ملازم رہے اور جب انہیں لگا کہ اب وہ معاشرے سے جڑ کر کچھ کرنا چاہتے ہیں، تو انہوں نے جین فاؤنڈیشن نامی ایک سافٹ ویئر کمپنی کھول دی۔ اس کمپنی کے تحت وہ کئی ایسے کام کرتے ہیں جو سماجی ماحول کو بہتر بنانے کے زمرے میں رکھے جاتے ہیں۔ سوهل نے اپنی آئی آئی ٹی ممبئی کی ماسٹرز ڈگری کو ضائع نہیں جانے دیا اور کچھ ایسا کر دکھایا، جیسا کہ وہ چاہتے تھے۔

جین سافٹ ویئر فاؤنڈیشن کمپنی گزشتہ 5 سال سے کام کر رہی ہے۔ ان کی ٹیم ویب سائٹس میں سب سے بہترین آئی ٹی منصوبوں، سافٹ ویئر، لوڈ، اتارنا Android کے ساتھ ساتھ iOS مہیا کرانے کے لئے مکمل طور پر شوقین ہے۔

یہ کمپنی سركاری طور پر ہی نہیں بلکہ غیر سرکاری تنظیموں کے ساتھ مل کر بھی کام کرتی ہے۔ کمپنی تنظیموں کی تجارتی ضروریات کو ذہن میں رکھ کر ان کی ضرورت کے مطابق مصنوعات فراہم کرواتی ہے۔ سوهل کا کہنا ہے کہ 'ہم چاہتے ہیں معاشرے کے ہر حصے میں ہمارے مہم سے فائدہ حاصل ہو۔ ڈیجیٹل کے ذریعے معاشرے کی بھلائی کرنا ہی ہمارا پہلا مقصد ہے ۔ہم باقاعدہ سماجی ذمہ داری کے ساتھ ساتھ زیادہ سے زیادہ سماجی سرگرمیوں کے لئے اپنی کی خدمت اور ذمہ داریوں کو ہمیشہ جاری رکھیں گے۔ '

Add to
Shares
0
Comments
Share This
Add to
Shares
0
Comments
Share
Report an issue
Authors

Related Tags