ایڈیشنز
Urdu

اب نئے اداکاروں کو فلموں میں بریک کے لئے چکرکاٹنے نہیں پڑیں گے

YS URDU TEAM
11th Jan 2016
Add to
Shares
0
Comments
Share This
Add to
Shares
0
Comments
Share

فلموں میں اداکاری کی آرزو رکھنے والے فنکاروں کو اب اپنی صلاحیت دکھانے کے لئے اب ممبئی میں جگہ جگہ چکرکاٹنا نہیں پڑے گا، کیونکہ ایک ویب پورٹل نے 'آڈشن ایوارڈ' شروع کر ایسے فنکاروں کو ایک پلیٹ فارم دینے کی پیشکش کی ہے۔ یہاں وہ تمام مینوفیکچررز، ڈائریکٹرز کی نظر میں آ سکتے ہیں اور انہیں فلموں میں کام مل سکتا ہے۔

image


ممبئی میں ایک ویب پورٹل 'بامبے کاسٹنگ ڈاٹ کام' کا آغاز کیا گیا ہے، جس نے ہندوستان کا پہلا 'آڈشن ایوارڈ' شروع کیا ہے جس میں کوئی بھی شخص اپنے اداکاری کی تین منٹ کی ركارڈگ موبائل فون یا کیمرے وغیرہ سے شوٹ کر اس پورٹل پر 'اپ لوڑ 'کر سکتا ہے اور منتخب ہونے پر پہلے ایوارڈ کا انعام 11 لاکھ روپے، دوسرا انعام پانچ لاکھ روپے اور تیسرا انعام تین لاکھ روپے دیا جائے گا۔ اس کے علاوہ انعام جیتنے والے آرٹسٹ کو فلموں، سیریل اور اشتہاری فلموں میں 180 دن کے کام کی ضمانت دی گئی ہے۔

اس ویب سائٹ کے بانی فلم ساز سنیل وورا ہیں، جو ابھی حال ہی میں بنی 'تنو ویڈس منو' 'گیانس آف واسےپور'، 'شاہد' جیسی فلموں کے خالق ہیں۔ ویب سائٹ کے پاس 'آڈیشن' کے 'تراشہ' چھ جنوری سے 21 جنوری تک ویب سائیٹ پر 'اپ لوڈ' کیا جا سکتا ہے۔

اس 'ٹیلینٹ ایوارڈ' کے لئے تین لوگوں کی 'جیوری' بنی ہے جس پان سنگھ تومر فلم کے مشہور ڈائریکٹر تگمانشو دھولیہ، ڈائریکٹر ہنسل مہتا اور تنوویڈس منو ۲ کے ڈائریکٹر آنند ایل رائے ہیں جو شرکاء میں سے بہترین فنکاروں کو منتخب کریں گے۔

اس پورٹل کو کرن جوہر، راجکمار ہیرانی، رشی کپور، سدھیر مشرا، سُجے گھوش جیسی فلمی شخصیات کی حمایت حاصل ہے۔ یہ پورٹل شروع کرنے کا خیال گیاگس آف واسےپور 'بنانے کے دوران مجھے آیا جب ہمیں لگا کہ انڈسٹری میں وہی یکساں چہرے ہر بار گھوم گھوم کر آتے ہیں تو کیوں نہ ایک ایسا پلیٹ فارم شروع کیا جائے جہاں ملک بھر کی تمام باصلاحیت بغیر کسی خرچ کے اپنی صالاحیت کو اجاگر کر سکیں اور فلم انڈسٹری کو بھی نئے نئے چہرے ملتے رہیں۔

اس پورٹل کے ذریعے بمبئی میں واقع کوئی بھی ڈائریکٹر یا خالق اس آرٹسٹ کے پورٹل پر دی گئی تفصیلات کو دیکھ کر انہیں کام کی پیشکش کر سکتے ہیں۔ ان ایوارڈ جیتنے والوں کو 180 دن بنیادی طور پر کام دیا جائے گا جس کے بعد وہ اپنی صلاحیت کے ذریعے فلم انڈسٹری میں خود کو قائم کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔

قومی ایوارڈ یافتہ فلم پان سنگھ تومر کے ڈائریکٹر تگمانشو نے بتایا کہ یہ فنکاروں کے لئے بہترین آغاز ہے۔اب کسی نئے آرٹسٹ کو ممبئی آکر اپنی صلاحیت دکھانے کے لئے در در بھٹکنا نہیں پڑے گا۔

اس ویب سائیٹ کے 'کاسٹنگ ہیڈ' برجیش كرنوال نے کہا، نہ صرف ملک میں بلکہ بیرون ملک میں بھی ڈائریکٹر اس ویب سائٹ کے ذریعے اپنے پسندیدہ فنکاروں کا انتخاب کر سکیں گے۔

Add to
Shares
0
Comments
Share This
Add to
Shares
0
Comments
Share
Report an issue
Authors

Related Tags